CURSURI


           Fluxuri de informatii social media

                  Curs 1 - Colectarea datelor din social media
                  Curs 2 - Extragerea si urmarirea informatiilor relevante
                  Curs 3 - Corectarea efectului datelor lipsa sau incomplete
                  Curs 4 - Predictia si modelarea fluxului de informatii
                  Curs 5 - Identificarea retelelor pe care le parcurg fluxurile de informatii

           Imbunatatirea interactiunilor dintre utilizatorii media

                  Curs 6 - Predictia conexiunilor si indrumarea utilizitoarilor spre anumite conexiuni
                  Curs 7 - Modelarea tariei interactiunilor
                  Curs 8 - Modelarea increderii si neincrederii, prieteniilor si adversitatilor
                  Curs 9 - Cum se evalueaza utilizatorii intre ei si cum evalueaza calitatea continutului?

           Instrumente de analiza social media

                  Curs 10 - Google Social Analytics
                  Curs 11 - Facebook Insights
                  Curs 12 - Twitter Analytics
                  Curs 13 - Platforma IBM InfoSphere

           Studii de caz