Programare liniara

 

  1. Rezolvarea unei probleme de programare liniara cu algoritmul simplex;
  2. Problema duala;
  3. Algoritmul simplex dual;
  4. Reoptimizare, cazurile:
    1. Modificarea coeficientilor functiei obiectiv;
    2. Modificarea termenilor liberi;
  5. Problema de transport clasică.

 

Grafuri

 

  1. Drumuri de valoare minimă (Algoritmul Ford simplificat, algoritmul Dijkstra)
  2. Arbori de valoare minimă;
  3. Flux maxim într-o retea (Algoritmul Ford-Fulkerson)
  4. Cuplaje maxime de valoare minimă (Algoritmul ungar)

 

Programarea proiectelor (analiza drumului critic)

 

  1. Reprezentarea activitate-nod a unui proiect;
  2. Calcularea timpilor minimi si maximi de incepere si de terminare ai activitatilor proiectului in cazul dependentelor de tip terminare-inceput fara intarzieri;
  3. Rezerva totala de timp a unei activitati;
  4. Activitatile critice si drumul critic;
  5. Alocarea resurselor;



Notele obtinute la examenul din 25-ian-2004, anul II Bazele Cercetarii Operaionale